Strategisch advies

Resultaten

  • U kunt uw vragen stellen aan een team van specialisten via de online helpdesk.
  • U kunt advies op maat aanvragen of een second opinion over verordeningen en beleidsplannen.
  • U kunt de kennis en expertise van uw cliëntenadviesraad vergroten door het volgen van nieuwsbrieven, het bijwonen van themabijeenkomsten en webinars.
  • U bent heeft toegang tot de kennisbank waar u antwoord vindt op vele vragen.

Heeft u behoeft aan praktische, inhoudelijke en actuele ondersteuning van uw adviesraad? Bekijk dan de voordelen van het abonnement Cliëntenparticipatie. Dit abonnement draagt er aan bij dat uw cliëntenadviesraad goed functioneert en zinvol advies kan inbrengen.

Doelgroep

Ondersteuners en leden van cliëntenraden en lokale adviesraden.

Abonnement

Het abonnement bestaat uit de volgende onderdelen:

Advies op locatie

Stimulansz komt naar u toe voor een persoonlijk advies. Is er een (juridisch) inhoudelijk thema dat u wilt uitdiepen? Wilt u meer weten over specifieke wet- en regelgeving of er gewoon eens over brainstormen? Als abonnee kunt u kosteloos een dagdeel gebruikmaken van de deskundigheid van onze specialisten.

Advies bij beleidsplannen en verordeningen

Wilt u een second opinion op (concept) verordeningen en beleidsregels? U kunt een verordening of beleidsregel laten toetsen op consistentie en wettelijke voorschriften. U krijgt binnen 5 werkdagen een reactie van onze juridisch specialisten.

Themabijeenkomsten

Houd uw kennis actueel door het bijwonen van verschillende bijeenkomsten. In het abonnement zit inbegrepen:

  • 2 maal per jaar gratis deelname aan een webinar over een actueel onderwerp.
  • 1 deelnemer gratis naar de Tour van Wet naar Werk.
  • 2 deelnemers gratis naar het Platform Participatie en Werk.
  • 2 leden van de lokale cliënten- of adviesraad gratis naar de regionale ontmoetings- en themabijeenkomsten.

Toegang tot de kennisbank Inzicht Cliëntenparticipatie

U heeft toegang tot de juridische kennisbank Inzicht Cliëntenparticipatie. Met de kennisbank heeft u toegang tot  informatie en naslag voor cliëntenadviesraden en vindt u antwoord op vele vragen. Zo bent u altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rond cliëntenparticipatie. Lees meer over de opbouw van onze juridische kennisbanken.

Helpdesk

U kunt gratis gebruikmaken van de helpdesk cliëntenparticipatie. Heeft u vragen? Onze specialisten helpen u graag verder via de online helpdesk. U krijgt binnen 48 uur antwoord.

Nieuwsbrief

Met de digitale nieuwsbrieven houden we u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. U ontvangt 4 keer per jaar een nieuwsbrief rondom cliëntenparticipatie en de Participatiewet. Daarnaast krijgt u 3 keer per jaar een thematische notitie over een actueel onderwerp.

Contactpersoon

Wilma Kuiper

Wilma is een ervaren adviseur, trainer en expert op het gebied van cliëntenparticipatie, armoede en sociale coöperaties.

Anderen bekeken ook

Strategisch advies