Criteria

We voldoen in hoge mate aan de tevredenheid van de ondervraagde klanten. En daarnaast ook aan de basiscriteria van Cedeo rondom kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid

Klanttevredenheid

Cedeo vraagt in het Klanttevredenheidsonderzoek bij meerdere organisaties in hoeverre Stimulansz erin is geslaagd gewekte verwachtingen en gedane beloften daadwerkelijk waar te maken.

  • “De keuze is op Stimulansz gevallen, omdat zij echt maatwerk konden leveren en vanwege de redelijke prijs.”
  • “Zij hebben zich echt in onze deelnemers verdiept om scherp te krijgen waar zij op getraind moesten worden.”
  • “Ik vind het een heel reële prijs die zij voor een dagdeel rekenen. Bovendien zijn wij over de kwaliteit heel tevreden.”
  • “We kregen een offerte waarin duidelijk werd ingegaan op onze specifieke opleidingsvraag. Het is toegeschreven op onze situatie.”
  • “Het was een duidelijke presentatie, de boekjes waren nuttig, en het spreadsheetdocument kunnen we echt in de praktijk gebruiken.”
  • “De trainingen van Stimulansz staan bij ons bekend als relevante trainingen. Er komt regelmatig iets voorbij wat interessant voor ons.”
  • “We kregen de verschillende presentaties van de trainers toegezonden. Er zat een goede structuur in, zodat het ook na de training nog heel bruikbaar is.”
  • De trainer stemt duidelijk af op de groep die hij voor zich heeft. Dat vind ik knap en maakt de training effectief.
  • “Deelnemers worden actief in de uitvoering betrokken en hebben de gelegenheid om eigen voorbeelden en casussen in te brengen.”

Zowel onze open als onze maatwerk trainingen behoren tot en met 31 maart 2022 weer tot de beste van Nederland.

Op zoek naar een training voor uw organisatie?

Geselecteerd op basis van dit onderwerp

Deel deze pagina