0

Jouw baan

Je bent het aanspreekpunt, maar tegelijkertijd ook een steun en toeverlaat van onze salesmanager Canan Kantar. Samen met haar zet jij je vol enthousiasme in om de doelstellingen van Stimulansz te realiseren. Je zorgt ervoor dat de achterdeur dicht blijft en je pakt verkoopsignalen op waarmee we opdrachten kunnen scoren. Je verzamelt informatie en maakt deze toegankelijk en bruikbaar voor iedereen voor wie dit belangrijk is binnen de organisatie.

Je komt te werken in een enthousiaste en laagdrempelige organisatie met veel kennis van de dagelijkse praktijk van gemeenten en welzijnsorganisaties. Stimulansz heeft een prettige en informele werksfeer. Je komt binnen in een organisatie, waarbij jouw inbreng en kennis enorm wordt gewaardeerd!

Wat ga je doen?

Je zorgt ervoor dat de klanten van Stimulansz tevreden zijn over onze product- en/of dienstverlening. Dit doe je door regelmatig contact te onderhouden met onze klanten, waarbij je om feedback vraagt over de producten. Hierbij is het vooral van belang om goed te luisteren.

Zo kan jouw dag beginnen met het verzamelen van marktinformatie. Hierbij signaleer jij markt-, product en concurrentie ontwikkelingen en de behoeftes voor de klant. Vervolgens verwerk je de informatie in het CRM (Afas) en ondersteun je eventueel bij marketing-, en acquisitieactiviteiten. Je ziet, zoekt en benut kansen om een cross- of upsell mogelijk te maken en geeft deze door aan onze salesmanager Canan. Mede door jouw gedrevenheid en klantgerichtheid draag je bij aan de doelstellingen van Stimulansz.

Wat je meeneemt

  • Je bent commercieel en resultaatgericht;
  • Je bent niet bang om de telefoon op te pakken!
  • Je bent goed in het organiseren van je werk en je houdt het overzicht;
  • Je vindt het leuk om voor de overheid in het sociaal domein te werken;
  • Je kunt goed overweg met social media: LinkedIn, Twitter etc.;
  • En je bent proactief en houdt van aanpakken.

Onze organisatie

Stimulansz is kennis- en adviespartner van gemeenten en levert praktische oplossingen die écht werken. We vertalen de theorie van wet- en regelgeving naar de werkvloer, waarbij we laten zien dat er meer mogelijk is in de regelgeving dan vaak wordt gedacht. Stimulansz is ook de bedenker van de Omgekeerde Toets®. We adviseren en trainen beleidsmedewerkers, klantmanagers en andere professionals en doen dat met veel enthousiasme en betrokkenheid en vanuit een grote kennis van de praktijk. We helpen mee aan het verbeteren van de bedrijfsvoering via sturingsinformatie. Zo zit Stimulansz in het hart van alle werkprocessen met als doel de dienstverlening van gemeenten in het sociaal domein beter en daarmee het leven van mensen die afhankelijk zijn van die dienstverlening een stuk makkelijker te maken. Stimulansz is een not-for-profit organisatie met 60 medewerkers.

Wat bieden we?

Je krijgt alles wat je nodig hebt om jouw functie goed te kunnen uitvoeren, zoals een laptop en een telefoon. Verder bieden we ook uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • Ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Stimulansz beschikt over een eigen interne academie.
  • De mogelijkheid om hybride te werken.
  • Een thuiswerk-, en kilometervergoeding.
  • Uitzicht op een vaste aanstelling.
  • Sporten met korting.
  • Jaarlijks een Stimulansz zomeruitje en een feestelijk kerstdiner.
  • Werken bij een innovatieve, wendbare, kleinschalige organisatie die actieve dienstverlening aanbiedt bij nagenoeg alle gemeenten in het land.

Jouw salaris

Je salaris ligt tussen de € 2.930 en € 3.116,- (max) bruto per maand (bij een fulltime dienstverband), afhankelijk van kennis en ervaring, exclusief 8% vakantiegeld en 6,75% eindejaarsuitkering bij een werkweek van 40 uur. We bieden je een jaarcontract aan met uitzicht op een vaste aanstelling.

Geïnteresseerd?

Dan moeten we snel eens kennismaken en een kopje koffie gaan drinken! Laat je cv en een korte motivatie achter en je hoort zo snel mogelijk van ons. Wij hanteren geen vaste sluitingsdatum, maar nodigen direct geschikte kandidaten uit voor een gesprek als we de sollicitatie ontvangen hebben. Komt het tot een match, dan sluiten we de vacature.

Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Canan Kantar, Salesmanager, via e-mail of op 06-82605942.

Altijd met Stimulansz!

Stimulansz wil een organisatie zijn waar iedereen zich thuis voelt. Met een diverser samengesteld personeelsbestand wordt ons werk beter en leuker en kan het echt verschil maken in het sociaal domein omdat we dan beter aansluiten bij wat er in de samenleving speelt. We nodigen dan ook iedereen van harte uit te solliciteren ongeacht leeftijd, achtergrond, land van herkomst, fysieke uitdagingen, gender of seksuele voorkeur.

Interesse?

Klinkt deze baan als muziek in je oren? Laat je cv en een korte motivatie achter, wij nemen dan contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.