0

Jouw baan

Als junior accountmanager krijg je een uitdagende rol, waarbij jij het aanspreekpunt bent voor potentiële nieuwe klanten. Samen met de salesmanager zet jij je vol enthousiasme in om de doelstellingen van Stimulansz te realiseren. Je ziet overal een uitdaging in! Je bent hiervoor een gedreven sales talent en schrikt niet om de telefoon te pakken en koude acquisitie te voeren.

Je komt te werken in een enthousiaste organisatie met veel kennis van de dagelijkse praktijk van gemeenten en welzijnsorganisaties. Stimulansz heeft een prettige en informele werksfeer. Je komt binnen in een organisatie, waarbij jouw inbreng en kennis enorm wordt gewaardeerd!

Wat ga je doen?

Je kunt ervan uit gaan dat jouw dagen zullen draaien om het genereren van omzet bij (bestaande) klanten. Samen met je collega’s van Sales en Marketing voer je wekelijks overleggen. Je belangrijkste taak is om constant op zoek te zijn naar uitbreiding van klanten en omzet. Jouw bijdrage bestaat ook uit het signaleren van kansen en deze weten om te zetten in opdrachten. Daarnaast signaleer je ook de bedreigingen in de markt en de behoeftes van klanten voor eventuele cross-selling. Ook zullen het opstellen van offertes en de opvolging hiervan tot je takenpakket behoren. Je rapporteert wekelijks aan de salesmanager.

Onze vraag

  • Je hebt 1-2 jaar relevante sales-, werkervaring binnen de overheid;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent bekend met social media: LinkedIn, Twitter etc. Deze platformen hebben geen geheimen voor je;
  • Je bent proactief en houdt van aanpakken;
  • Je ziet overal een uitdaging in en neemt hierin ook initiatieven;
  • Je hebt oprechte interesse in mensen en houdt ervan om ze te adviseren.

En je beschikt over de volgende competenties:

  • Overtuigingskracht
  • Communicatieve vaardigheden
  • Resultaatgericht
  • Zelfstandig
  • Onderhandelen
  • Commercieel vermogen
  • Ondernemend
  • Flexibel/initiatief nemend
  • Leergierig

Onze organisatie

Stimulansz is kennis- en adviespartner van gemeenten en levert praktische oplossingen die écht werken. We vertalen de theorie van wet- en regelgeving naar de werkvloer, waarbij we laten zien dat er meer mogelijk is in de regelgeving dan vaak wordt gedacht. Stimulansz is ook de bedenker van de Omgekeerde Toets®. We adviseren en trainen beleidsmedewerkers, klantmanagers en andere professionals en doen dat met veel enthousiasme en betrokkenheid en vanuit een grote kennis van de praktijk. We helpen mee aan het verbeteren van de bedrijfsvoering via sturingsinformatie. Zo zit Stimulansz in het hart van alle werkprocessen met als doel de dienstverlening van gemeenten in het sociaal domein beter en daarmee het leven van mensen die afhankelijk zijn van die dienstverlening een stuk makkelijker te maken. Stimulansz is een not-for-profit organisatie met 60 medewerkers.

Wat bieden we?

Je krijgt alles wat je nodig hebt om jouw functie goed te kunnen uitvoeren, zoals een laptop en een telefoon. Stimulansz kent dan ook uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;

  • De mogelijkheid van flexibel werken;
  • Een thuiswerkvergoeding;
  • Kilometervergoeding;
  • Uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Veel aandacht voor persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling;
  • Sporten met korting;
  • Jaarlijks Stimulansz zomeruitje;

Jouw salaris

Je salaris ligt tussen de € 2.930,- en € 3.116,- (max) bruto per maand (bij een fulltime dienstverband), afhankelijk van kennis en ervaring, exclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering bij een werkweek van 40 uur. We bieden je een jaarcontract aan met uitzicht op een vaste aanstelling.

Geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan je cv en korte motivatie op voor uiterlijk vrijdag 23 september. De gesprekken vinden plaats op maandag 3 oktober en dinsdag 4 oktober (week 40), zodat jij hopelijk 1 november bij ons kunt beginnen!

Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Canan Kantar, salesmanager, bereikbaar via e-mail.

Altijd met Stimulansz!

Stimulansz wil een organisatie zijn waar iedereen zich thuis voelt. Met een diverser samengesteld personeelsbestand wordt ons werk beter en leuker en kan het echt verschil maken in het sociaal domein omdat we dan beter aansluiten bij wat er in de samenleving speelt. We nodigen dan ook iedereen van harte uit te solliciteren ongeacht leeftijd, achtergrond, land van herkomst, fysieke uitdagingen, gender of seksuele voorkeur.

Interesse?

Klinkt deze baan als muziek in je oren? Laat je cv en een korte motivatie achter, wij nemen dan contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.