Methode van onderzoek

Tijdens het Klanttevredenheidsonderzoek heeft Cedeo klanten benaderd met een aantal gerichte vragen over hun ervaringen. Pas bij een hoge mate van tevredenheid onder de ondervraagde klanten én indien voldaan wordt aan de vereiste basiscriteria rondom kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid wordt een Cedeo-erkenning toegekend.

De beste van het land

Door de Cedeo-erkenning behoren onze kennis- en vaardigheidstrainingen voor de komende twee jaar weer tot de beste van Nederland. Uit onderzoek van Cedeo blijkt dat deelnemers het aanbod, de prijs-kwaliteitverhouding en dienstverlening als zeer positief ervaren.

  • “Er zit bij hen veel deskundigheid op het gebied van het sociaal domein. Deze wordt breed ingezet met aandacht voor werkhouding, werkprocessen, bewustwording en samenwerking”.
  • “De vorige training is goed bevallen en ze passen goed bij onze wensen.”
  • “Het contact is heel prettig en persoonlijk. Het is een betrouwbaar instituut, de trainingen zijn van prima kwaliteit en het past bij onze organisatie.”
  • “Hun flexibiliteit is een sterk punt bij maatwerk”.
  • “Ze hebben een hele goede indruk op me gemaakt.”
  • “De informatie vooraf is heel netjes geregeld. Alle gegevens over tijd, locatie en inhoud worden op tijd gestuurd.”
  • “Ik vind de prijs wel goed in verhouding staan met de kwaliteit.”

Bent u zich nog aan het oriënteren op een training voor uw organisatie?

Voor meer informatie over het aanbod kunt u contact opnemen met Laurens Bouw, Adamien van Barneveld of Frans Zonneveld.

Geselecteerd op basis van dit onderwerp

Deel deze pagina