Vanaf 1 augustus ziet u op het startscherm van uw kennisbank Inzicht sociaal domein een tegel met een icoontje van een helpdeskmedewerker staan. Dit is uw directe toegang tot de helpdesk voor ál uw vragen. Dit figuurtje komt u ook tegen op élke pagina in Inzicht! Handig voor als u een inhoudelijke vraag heeft over iets wat u leest. Voortaan klikt u eenvoudig op het icoontje rechtsboven op de betreffende pagina en de rest wijst zichzelf. Heerlijk makkelijk en praktisch!

Bekijk het filmpje

Hoe stel ik mijn vraag?

Als u op het icoontje van de helpdeskmedewerker klikt verschijnt er een formulier. U vult het onderwerp van uw vraag in, aan welke helpdesk u uw vraag wilt stellen en tot slot de vraag zelf. Vraag insturen en klaar! Binnen 48 uur ontvangt u een antwoord van de Stimulansz specialisten die onze helpdesk bemannen.

Hoe ontvang ik mijn antwoord?

U ontvangt op uw zakelijke e-mailadres een mailtje van onze helpdesk met een link. Via die link ontvangt u het antwoord op uw vraag.

Eerste keer een wachtwoord instellen

Stelt u voor het eerst via deze nieuwe helpdesk een vraag aan ons? Dan moet u eerst even een wachtwoord instellen om toegang te krijgen. Daarna bent u geregistreerd in het systeem en gaat dit automatisch. In de e-mail die u van ons ontvangt met de link naar uw antwoord kunt u meteen dit nieuwe wachtwoord instellen.

Uw eigen MijnStimulansz-omgeving

Is uw wachtwoord ingesteld? Mooi! Nu heeft u toegang tot uw antwoord in de MijnStimulansz-omgeving. Dit is nieuw. U vindt daar het antwoord op uw vraag. Maar dat niet alleen. In deze omgeving staan al uw vragen en antwoorden overzichtelijk gerangschikt. Zodat u overzicht heeft én houdt!

Blijft de ‘oude helpdesk’ bestaan?

Voorlopig kunt u ook nog uw vragen stellen langs de ‘oude vertrouwde’ helpdesk in Inzicht.

Problemen?

Is iets niet duidelijk? Of lukt het u niet om in de MijnStimulansz-omgeving in te loggen? We helpen u graag. Mail dan naar webmaster@stimulansz.nl

En nu… vragen maar! We zitten er klaar voor!