Jouw baan
Wij zijn op zoek naar een ervaren en ambitieuze (Senior) Adviseur Benchmark Werk & Inkomen met leidinggevende vaardigheden, die graag projecten opzet en uitvoert en gemeenten adviseert op basis van praktijkkennis en -ervaring. Bij het adviseren van gemeenten speelt de data uit de benchmark een belangrijke rol. Je bent een (strategische) sparringpartner voor het management van afdelingen Werk en Inkomen en adviseert over de dienstverlening en beleidskeuzes van gemeenten. Als jij graag verbanden legt, op zoek bent naar een uitdagende en afwisselende functie en wilt werken in een professionele en informele werkomgeving, dan willen wij graag jouw cv en motivatiebrief ontvangen.
Wat ga je doen?
- Uitvoeren van benchmarkonderzoek op het gebied van Werk & Inkomen;
- Analyseren van data en resultaten;
- Opstellen van beleids- en strategievoorstellen op basis van de analyses;
- Adviseren van klanten op het gebied van Werk & Inkomen;
- Ontwikkelen en onderhouden van relaties met klanten en stakeholders;
- Ontwikkelingen volgen, zowel v.w.b. de gemeentelijke praktijk als wanneer het gaat om nieuwe wet- en regelgeving in de branche en dit vertalen naar producten en/of diensten;
- Verzorgen van trainingen op het gebied van Werk, Participatie en Inkomen;
- Advies- en interim werk op het gebied van Werk, Participatie en Inkomen.
Wat je meeneemt
- Afgeronde academische opleiding, bijvoorbeeld in de richting van economie, bedrijfskunde, sociale wetenschappen of een vergelijkbare discipline;
- Minimaal 5 jaar ervaring als adviseur of manager in het gemeentelijk domein;
- Ervaring met het uitvoeren van benchmarkonderzoek en data-analyse;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en in staat om te adviseren op verschillende niveaus;
- Analytisch en probleemoplossend vermogen en kunt goed verbanden leggen;
- Kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van Werk & Inkomen;
- Het hebben van een relevant netwerk is een pré.
Wat kan je van ons verwachten
- Een uitdagende en afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid;
- Een professionele en informele werkomgeving;
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Stimulansz beschikt over een eigen Interne Academie.
Onze organisatie
Stimulansz is kennis- en adviespartner van gemeenten en levert praktische oplossingen die écht werken. We vertalen de theorie van wet- en regelgeving naar de werkvloer, waarbij we laten zien dat er meer mogelijk is in de regelgeving dan vaak wordt gedacht. Stimulansz is ook de bedenker van de Omgekeerde Toets®. We adviseren en trainen beleidsmedewerkers, klantmanagers en andere professionals en doen dat met veel enthousiasme en betrokkenheid en vanuit een grote kennis van de praktijk. We helpen mee aan het verbeteren van de bedrijfsvoering via sturingsinformatie. Zo zit Stimulansz in het hart van alle werkprocessen met als doel de dienstverlening van gemeenten in het sociaal domein beter en daarmee het leven van mensen die afhankelijk zijn van die dienstverlening een stuk makkelijker te maken. Stimulansz is een not-for-profit organisatie met 60 medewerkers.
Jouw salaris
Je salaris ligt tussen de € 5.038 en € 6.238 (max) bruto per maand (bij een fulltime dienstverband), afhankelijk van kennis en ervaring, exclusief 8% vakantiegeld en 6,75% eindejaarsuitkering bij een werkweek van 40 uur. We bieden je een jaarcontract aan met uitzicht op een vaste aanstelling. Stimulansz kent uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder de mogelijkheid van flexibel werken, een thuiswerkvergoeding, veel aandacht voor je persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling met trainingen en opleidingen, ook binnen onze eigen interne academie en sporten met korting.
Geïnteresseerd?
Wij nodigen iedereen van harte uit om te solliciteren!
Laat je cv en een korte motivatie achter en je hoort zo snel mogelijk van ons. Wij hanteren geen vaste sluitingsdatum, maar nodigen direct geschikte kandidaten uit voor een gesprek als we de sollicitatie ontvangen hebben. Komt het tot een match, dan sluiten we de vacature.
Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Sacha van de Wall, Teammanager Sociaal Domein, bereikbaar op sacha.vandewall@stimulansz.nl of telefonisch op 06-42766889.
Altijd met Stimulansz!
Stimulansz wil een organisatie zijn waar iedereen zich thuis voelt. Met een diverser samengesteld personeelsbestand wordt ons werk beter en leuker en kan het echt verschil maken in het sociaal domein omdat we dan beter aansluiten bij wat er in de samenleving speelt. We nodigen dan ook iedereen van harte uit te solliciteren ongeacht leeftijd, achtergrond, land van herkomst, fysieke uitdagingen, gender of seksuele voorkeur.