Dienstverlening gaat door, trainingen verzet

In verband met de landelijke maatregelen in de strijd tegen het coronavirus, heeft Stimulansz besloten alle open en incompany trainingen, platformbijeenkomsten en gebruikersoverleggen die tot 1 juni 2020 zouden plaatsvinden, uit te stellen. Zo nemen we geen onnodige risico’s als het gaat om de verdere verspreiding van het virus. Alle deelnemers zijn inmiddels geïnformeerd.  De nieuwe data maken we z.s.m. bekend.
Het goede nieuws is dat de overige dienstverlening gewoon doorloopt, onze medewerkers zijn volop aan het werk! Dat betekent dat u net als anders gebruik kunt blijven maken van onze digitale producten en online abonnementen als de kennisbank Inzicht Sociaal Domein, Bereken Uw Recht, Kwaliteit in Control en de diverse benchmarks. Heeft uw vragen over een van deze of andere producten? Neem dan contact op met uw contactpersoon van Stimulansz of vul het contactformulier in. Of bel ons op 030 2982800. U krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Geen afspraken op locatie tijdens coronacrisis

Ons kantoor is t/m 1 juni gesloten, onze medewerkers werken vanuit huis en zijn uitstekend bereikbaar. Afspraken op locatie of bij ons op kantoor gaan niet door. Daarvoor zoeken we naar alternatieve (ook online) oplossingen of we verzetten de afspraken naar een datum na 1 juni.
We rekenen op uw begrip voor deze situatie en wensen u zowel persoonlijk als zakelijk veel sterkte in deze crisis. We hopen u na 1 juni weer -in goede gezondheid-  persoonlijk te ontmoeten.

Pagina delen op socials

Meer weten over dit onderwerp?

Ger Ramaekers helpt je graag verder.

Nieuwsbrief Sociaal Domein

Binnen 5 minuten op de hoogte van de actuele ontwikkelingen in het sociaal domein? Meld u aan voor onze gratis nieuwsbrief. Met onder andere blogs van experts, interessante whitepapers en toelichting op wet- en regelgeving.

Andere bekeken ook

Handreiking Minimaregelingen en zelfstandigen

Stimulansz heeft in opdracht van het ministerie van SZW een handreiking geschreven over de uitvoering van de minimaregelingen bij de doelgroep zelfstandigen. Deze handreiking geeft inzicht en handvatten om de minimaregelingen goed in te kunnen zetten bij de doelgroep zelfstandigen. De handreiking bevat achtergrondinformatie, praktische informatie, voorbeelden en advies.

Casusbesprekingen: hoe de Omgekeerde Toets® helpt

De Omgekeerde Toets® is niet alleen helpend in het gesprek met de inwoner, maar ook bij casuïstiekbesprekingen. Dit helpt om te leren werken met de Omgekeerde Toets®. En het helpt om te blijven leren van elkaar. Maar hóe zet je de Omgekeerde Toets® in bij casuïstiek? Opleidings- en organisatieadviseur Laurens Bouw geeft nuttige tips.

40 jaar interne controle: van Exelletjes naar KiC

Elke euro die een gemeente uitgeeft, moet rechtmatig worden besteed. Als interne controleur hield Hans Vugts daar toezicht op, met behulp van de tool Kwaliteit in Controle (KiC). Eind 2024 ging hij met pensioen. “KiC helpt interne controleurs hun werk goed te doen. De tool is gebruiksvriendelijk, overal toegankelijk en biedt handige overzichten.”