0

Werk je bij een gemeente in het sociaal domein? Ben je toe aan een nieuwe uitdaging en wil je je verder ontwikkelen tot trainer? Dan zoeken we jou!

Wat ga je doen?

Je start bij de Academie van Stimulansz in een professioneel team van opleidingsadviseurs, trainers en andere experts in het sociaal domein. In 2 jaar tijd wordt je opgeleid tot trainer en opleidingsadviseur. Die periode bestaat uit een combinatie van werken en leren, waarbij de eerste periode het leren wat meer centraal staat en later het werken een grotere plek krijgt. Natuurlijk leer je vooral door te doen. Naast een opleiding tot trainer loop je mee met verschillende experts en verricht je hand- en spandiensten bij het opzetten, plannen en uitvoeren van online, blended en fysieke trainingen. Je loopt natuurlijk mee met onze trainers en opleidingsadviseurs. Daarnaast neem je ook een kijkje in de keuken bij onze andere producten en diensten, zoals de kennisbank Inzicht Sociaal Domein, KiC, BerekenUwRecht, WerkloonT en BeleidloonT. Zo ontwikkel je naast diepgaande kennis en vaardigheden op het terrein van opleiden en ontwikkelen ook brede en diepgaande kennis van het sociaal domein. Omdat je bij veel gemeenten over de vloer komt, ontwikkel je een brede kijk op het sociaal domein.

Wat vragen we van jou?

  • Je werkt bij een gemeente en houd je daar bezig met de uitvoering van het sociaal domein. Dat wil zeggen, de Participatiewet, Wmo 2015, Jeugd, schuldhulpverlening of inburgering. Deze praktijkervaring is echt onmisbaar!
  • Het vak van trainer spreekt je aan en je maakt van jouw traineeship graag een gedeelde verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we dat jezelf meedenkt waar je na 2 jaar wil staan en tussentijds evalueert of je de juiste kant op gaat en wat je nog nodig hebt.
  • Je bent ten minste 32 uur per week beschikbaar.

Onze organisatie

Stimulansz is kennis- en adviespartner van gemeenten en levert praktische oplossingen die écht werken. We vertalen de theorie van wet- en regelgeving naar de werkvloer, waarbij we laten zien dat er meer mogelijk is in de regelgeving dan vaak wordt gedacht. We adviseren en trainen beleidsmedewerkers, klantmanagers en andere professionals en doen dat met veel enthousiasme en betrokkenheid en vanuit een grote kennis van de praktijk. We helpen mee aan het verbeteren van de bedrijfsvoering via sturingsinformatie. Zo zit Stimulansz in het hart van alle werkprocessen met als doel de dienstverlening van gemeenten in het sociaal domein beter en daarmee het leven van mensen die afhankelijk zijn van die dienstverlening een stuk makkelijker te maken. Stimulansz is een not-for-profit organisatie met 60 medewerkers. Ten slotte streeft Stimulansz naar een inclusieve cultuur, waarin iedereen zichzelf kan zijn en zich gewaardeerd voelt. Mensen met een arbeidsbeperking worden nadrukkelijk uitgenodigd te solliciteren.

Wat bieden wij jou?

Wij bieden een opleidingsplek van 24 maanden, met aansluitend een baan als trainer. Dat bouwen we op: eerst krijg je een halfjaarcontract, met een salaris van minimaal € 3.282 per maand. Bij goed functioneren krijg je daarna een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, waarbij je salaris na 12 maanden wordt verhoogd naar minimaal € 3.670. Aan het einde van de opleiding, dus na 24 maanden, ben je een volwaardige trainer en wordt je ook als zodanig ingeschaald met een minimumsalaris van € 4.147. Let op: alle bedragen zijn bij 40 uur. Ook krijg je bij ons een eindejaarsuitkering van 6,75% en kun je in aanmerking komen voor een bonus. Bovendien kennen we goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wij gaan voor een langjarige samenwerking, dat is de reden dat we twee jaar in je willen investeren. Maar dat betekent ook dat je, als je direct na je opleiding bij ons zou vertrekken, een deel van de opleiding moet terugbetalen. Mocht je na je eerste halfjaarcontract bij ons vertrekken dan heb je die verplichting natuurlijk niet.

Belangstelling?

Klinkt deze traineeship met aansluitend een baan als muziek in je oren? Reageer dan vóór 22 oktober en gebruik dit digitale formulier voor je sollicitatie. Een referentiecheck is onderdeel van de procedure. Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Evelien Meester, teammanager Innovatie en Strategie via evelien.meester@stimulansz.nl of 06 57 31 15 77. De gesprekken vinden plaats op 3 november (1e gesprek) en 8 november (2e gesprek) .

 

 

 

Geselecteerd op basis van dit onderwerp