0
Actualiteiten

KiC- bijeenkomst: Op naar 2022!

1 dagdeel
50 deelnemers
Gratis voor KiC-gebruikers

Tijdens de laatste digitale sessie van 2021 kijken we samen met de KiC-gebruikers zowel terug naar de afgelopen periode, als vooruit naar datgene wat komen gaat in 2022.

Overzicht

Voor wie

  • KiC-gebruikers
  • Werkt u nog niet met KiC maar bent u wel geïnteresseerd? Stuur dan even een e-mail naar Herman Rijks om u aan te melden.

Zo ziet de bijeenkomst eruit

We zullen kijken naar de laatste ontwikkelingen vanuit de redactiecommissie en de nieuwe normensets voor komend jaar. Bovendien nemen we KiC-gebruikers mee in de jaarovergang en hoe we dit willen gaan organiseren in 2022. Tenslotte staan we uiteraard stil bij het jaar dat komen gaat. 2022.

De online bijeenkomst werkt als het volgt

  • U meldt zich aan voor deze bijeenkomst en ontvangt een bevestiging van ons.
  • Ongeveer week voorafgaand aan de online sessie ontvangt u een link en aanvullende informatie over de werkwijze. U heeft geen applicatie of licentie nodig van bijvoorbeeld Zoom of Microsoft Teams. Een stabiele internetverbinding is voldoende.
  • Op de dag van de bijeenkomst opent u de link en neemt u deel aan de sessie.

Dit gaat u leren

We gaan ook aan het einde van dit jaar weer samen met u terug- en vooruitkijken. Zowel naar alle inhoudelijke ontwikkelingen en thema’s die voorbij zijn gekomen, als naar de wijze waarop 2021 voor jullie en voor ons is verlopen. We zullen onder andere aandacht besteden aan de actualiteiten rondom de jaarovergang en blikken vooruit op de inrichting van KiC in 2022. Kortom: we kijken graag met jullie terug op alle ontwikkelingen met een digitale KiC-kerstborrel.

Data & Locatie

Lesdag en tijden

do 16 december 2021
15.00 - 16.30

Online

Trainer(s)

De bijeenkomst wordt georganiseerd door:

Herman Rijks

Adviseur kwaliteit en bedrijfsvoering. Ondersteunt gemeenten bij kwaliteits- en interne controle met KiC.

06 82 50 36 45
Maarten Simons

Productmanager kwaliteit en bedrijfsvoering van Kwaliteit in Control (KiC).

06 57 67 53 43

Veelgestelde vragen

Een week voor de start van de training krijgt u een e-mail met de locatiegegevens en een routebeschrijving. De locatie is al eerder te vinden op de trainingspagina, onder datum en locatie.

Ja, alle trainingslocaties zijn goed te bereiken zowel met de auto als het openbaar vervoer. Er zijn ook altijd voldoende parkeermogelijkheden bij de verschillende locaties. Een week voor de start van de training ontvangt u een e-mail met de locatiegegevens en de routebeschrijving.

Gemiste bijeenkomsten kunnen helaas niet worden ingehaald.

U kunt een inschrijving gratis annuleren tot 15 werkdagen voor de start van de training of opleiding. U stuurt uw annulering naar academie@stimulansz.nl. Het is ook mogelijk om een collega te laten deelnemen in uw plaats. Geeft u de wijziging uiterlijk 2 werkdagen voor de start van de training of opleiding door? Mail deze wijziging ook naar academie@stimulansz.nl.

U ontvangt een deelnemerscertificaat bij geaccrediteerde opleidingen. Als u een certificaat ontvangt, staat dat benoemd op de trainingspagina onder ‘overzicht’. In dat geval ontvangt u een certificaat aan het eind van de training als u aanwezig was bij minimaal 80% van de bijeenkomsten.

Dat verschilt per training. Als er onvoldoende inschrijvingen zijn, kunnen wij besluiten om de training door te schuiven of af te lasten. Natuurlijk laten we u dat zo snel mogelijk weten.

Als u zich inschrijft kunt u eventuele dieetwensen aan ons doorgeven. Wij zorgen ervoor dat er rekening wordt gehouden met uw wensen.

Bijna al onze trainingen organiseren we óók bij u op locatie. Wij denken graag met u mee over het beste leertraject voor uw organisatie. Neem contact met ons op om uw wensen te bespreken. Dan staan we gezamenlijk stil bij de vraag hoe deze training past bij de ontwikkelingen die in uw gemeente spelen en hoe deze bijdraagt aan een betere dienstverlening voor de inwoner.

Als u zich inschrijft via onze website is uw inschrijving definitief. Als u contact met ons opneemt, kunnen we in overleg proberen om een plek voor u te reserveren. U kunt ons bereiken via academie@stimulansz.nl of 030 – 29 82 800.

U ontvangt een bevestiging binnen 2 werkdagen. Wij controleren alle inschrijvingen zelf, dit kost soms wat tijd. Heeft u drie werkdagen na uw inschrijving nog steeds geen mail ontvangen? Stuur dan een mail naar academie@stimulansz.nl of bel naar 030 – 29 82 800.

Ook tijdens de coronaperiode kunt u bij Stimulansz terecht voor opleidingen en trainingen. Lees hier hoe Stimulansz haar trainingen organiseert op een veilige en verantwoorde manier.

Meestal nemen we onze online trainingen niet op, omdat we geloven dat mensen het beste leren als zij live bij de bijeenkomsten zijn en vragen kunnen stellen. Als we de training bij uitzondering wél opnemen, staat dat vermeld op de trainingspagina onder ‘overzicht’.

We hebben een online leeromgeving voor een aantal van onze meerdaagse opleidingen. De leeromgeving ondersteunt u gedurende de hele opleiding in het leerproces. Met onder meer digitale lesmaterialen, studieopdrachten, een forum en de mogelijkheid tot contact met mededeelnemers en de trainer.

We denken graag met u mee over het beste leertraject voor uw situatie. Stuur een mail naar academie@stimulansz.nl of bel naar 030 – 29 82 800 om een afspraak te maken. Om u op weg te helpen in uw keuze hebben we ook een online keuzehulp ontwikkeld. U vindt de keuzehulp op onze website.

Voor de meeste trainingen is geen vooropleiding nodig. Soms is bepaalde werkervaring of voorkennis handig als basis voor u de training volgt. We vermelden het op de trainingspagina als er bepaalde voorkennis nodig is om de training te volgen.

De prijzen van onze trainingen en opleidingen zijn exclusief 21% BTW.

Sommige trainingen en opleidingen richten zich op het opdoen en verdiepen van kennis. In andere trainingen ontwikkelt u praktische vaardigheden (houding en gedrag). Ten derde hebben we platforms waarin u samen met collega’s van andere gemeenten kennis, vaardigheden en best practices uitwisselt. Wilt u op de hoogte blijven van de actuele wet- en regelgeving, jurisprudentie en best practices? Ga dan naar één van onze actualiteitendagen. In één dagdeel bent u weer helemaal bij.

We hebben trainingen en opleidingen op basis van open inschrijving én incompany trainingen. De incompany trainingen geven we samen met uw gemeente vorm en inhoud. Waar staat jullie gemeente nu? Waar willen jullie naartoe? En wat moet de training opleveren? Ook in de open trainingen behandelen we aandachtspunten die spelen in uw gemeente. U kunt ook kiezen voor een online training. Het doel is altijd dat u de kennis kunt vertalen naar uw dagelijkse werk.

img

Vragen of advies nodig?

Herman Rijks helpt u graag verder.