Vragen of advies nodig?
Laurens Bouw helpt u graag verder.
Door de huidige crisis waarbij veel ondernemers te maken hebben met hogere kosten en terugbetalingsverplichtingen worden veel zelfstandigen getroffen in hun bestaan. Hierdoor ontstaat een toenemend aantal aanvragen Besluit bijstandverlening zelfstandigen (Bbz) bij gemeenten. Medewerkers leren tijdens deze opleiding hoe ze een aanvraag Bbz kunnen afnemen.
Uw resultaat:
De opleiding Bbz en Ioaz is een meerdaagse opleiding van drie dagen. Tijdens deze opleiding komt zowel praktische kennis als het oefenen van vaardigheden aan bod. Tussen de bijeenkomsten door oefent u met opdrachten en bereidt u zich voor op de volgende bijeenkomst. Daarmee bent u gemiddeld 2-3 uur bezig voor elke bijeenkomst.
Aan het eind van de opleiding ontvangt u een certificaat als u aanwezig was bij minimaal 80% van de bijeenkomsten.
Onze deelnemers beoordelen onze trainingen gemiddeld met een 8,5
Deze training heeft nog geen reviews
Gelet op de huidige situatie waar veel ondernemers zich in bevinden zal er vanaf eind 2022 en in 2023 het aantal Bbz-aanvragen stijgen. Om de vele aanvragen snel te kunnen afhandelen is het van groot belang dat u goed opgeleid bent en kennis heeft van tal van verschillende facetten van de Bbz aanvraag. Daarom bieden we u deze unieke opleiding aan.
Bekijk hieronder de ervaringen van eerdere deelnemers van deze training:
Deze training wordt gegevens door de onderstaande trainers:
We bieden de opleiding Bbz en Ioaz incompany aan. U krijgt de opleiding dan op maat, met onderdelen die belangrijk zijn voor uw organisatie. Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen? Neem contact met ons op.
Hieronder kun je veelgestelde vragen vinden over onze trainingen.
Een week voor de start van de training krijgt u een e-mail met de locatiegegevens en een routebeschrijving. De locatie is al eerder te vinden op de trainingspagina, onder datum en locatie.
Ja, alle trainingslocaties zijn goed te bereiken zowel met de auto als het openbaar vervoer. Er zijn ook altijd voldoende parkeermogelijkheden bij de verschillende locaties. Een week voor de start van de training ontvangt u een e-mail met de locatiegegevens en de routebeschrijving.
U kunt een inschrijving gratis annuleren tot 15 werkdagen voor de start van de training of opleiding. U stuurt uw annulering naar academie@stimulansz.nl. Het is ook mogelijk om een collega te laten deelnemen in uw plaats. Geeft u de wijziging uiterlijk 2 werkdagen voor de start van de training of opleiding door? Mail deze wijziging ook naar academie@stimulansz.nl.
U ontvangt een deelnemerscertificaat bij geaccrediteerde opleidingen. Als u een certificaat ontvangt, staat dat benoemd op de trainingspagina onder ‘overzicht’. In dat geval ontvangt u een certificaat aan het eind van de training als u aanwezig was bij minimaal 80% van de bijeenkomsten.
Dat verschilt per training. Als er onvoldoende inschrijvingen zijn, kunnen wij besluiten om de training door te schuiven of af te lasten. Natuurlijk laten we u dat zo snel mogelijk weten.
Als u zich inschrijft kunt u eventuele dieetwensen aan ons doorgeven. Wij zorgen ervoor dat er rekening wordt gehouden met uw wensen.
Bijna al onze trainingen organiseren we óók bij u op locatie. Wij denken graag met u mee over het beste leertraject voor uw organisatie. Neem contact met ons op om uw wensen te bespreken. Dan staan we gezamenlijk stil bij de vraag hoe deze training past bij de ontwikkelingen die in uw gemeente spelen en hoe deze bijdraagt aan een betere dienstverlening voor de inwoner.
Als u zich inschrijft via onze website is uw inschrijving definitief. Als u contact met ons opneemt, kunnen we in overleg proberen om een plek voor u te reserveren. U kunt ons bereiken via academie@stimulansz.nl of 030 – 29 82 800.
U ontvangt een bevestiging binnen 2 werkdagen. Wij controleren alle inschrijvingen zelf, dit kost soms wat tijd. Heeft u drie werkdagen na uw inschrijving nog steeds geen mail ontvangen? Stuur dan een mail naar academie@stimulansz.nl of bel naar 030 – 29 82 800.
Meestal nemen we onze online trainingen niet op, omdat we geloven dat mensen het beste leren als zij live bij de bijeenkomsten zijn en vragen kunnen stellen. Als we de training bij uitzondering wél opnemen, staat dat vermeld op de trainingspagina onder ‘overzicht’.
We hebben een online leeromgeving voor een aantal van onze meerdaagse opleidingen. De leeromgeving ondersteunt u gedurende de hele opleiding in het leerproces. Met onder meer digitale lesmaterialen, studieopdrachten, een forum en de mogelijkheid tot contact met mededeelnemers en de trainer.
We denken graag met u mee over het beste leertraject voor uw situatie. Stuur een mail naar academie@stimulansz.nl of bel naar 030 – 29 82 800 om een afspraak te maken. Om u op weg te helpen in uw keuze hebben we ook een online keuzehulp ontwikkeld. U vindt de keuzehulp op onze website.
De prijzen van onze trainingen en opleidingen zijn exclusief 21% BTW.
Voor de meeste trainingen is geen vooropleiding nodig. Soms is bepaalde werkervaring of voorkennis handig als basis voor u de training volgt. We vermelden het op de trainingspagina als er bepaalde voorkennis nodig is om de training te volgen.
Sommige trainingen en opleidingen richten zich op het opdoen en verdiepen van kennis. In andere trainingen ontwikkelt u praktische vaardigheden (houding en gedrag). Ten derde hebben we platforms waarin u samen met collega’s van andere gemeenten kennis, vaardigheden en best practices uitwisselt. Wilt u op de hoogte blijven van de actuele wet- en regelgeving, jurisprudentie en best practices? Ga dan naar één van onze actualiteitendagen. In één dagdeel bent u weer helemaal bij.
We hebben trainingen en opleidingen op basis van open inschrijving én incompany trainingen. De incompany trainingen geven we samen met uw gemeente vorm en inhoud. Waar staat jullie gemeente nu? Waar willen jullie naartoe? En wat moet de training opleveren? Ook in de open trainingen behandelen we aandachtspunten die spelen in uw gemeente. U kunt ook kiezen voor een online training. Het doel is altijd dat u de kennis kunt vertalen naar uw dagelijkse werk.